Verkiezingsprogramma 'Gewoon doen.'

Velsen is een prachtige en veelzijdige gemeente om in te wonen, te recreëren en te ondernemen. Waar anders vind je binnen een straal van vijf kilometer één van de meest milieuvriendelijke staalfabrieken ter wereld, het breedste zandstrand van ons land, een nationaal park, monumentale landgoederen en een recreatieschap? Waar anders vind je zo’n diversiteit aan woonkernen, van Velsen-Noord tot Santpoort-Zuid en van IJmuiden tot Velserbroek?

De komende vier jaar willen wij weer werken aan een nog mooier Velsen. Een Velsen waar oog en oor is voor wat er speelt in de kernen en wijken. Een gemeente waar ondernemers de ruimte krijgen om te ondernemen. Een gemeente waar verenigingen en organisaties gesteund worden in plaats van tegengewerkt. Een gemeente waar inwoners zich veilig en thuis voelen.

Wij lopen niet weg voor onze verantwoordelijkheid. Wij staan voor onze inwoners, ook als het moeilijk wordt. Want aan loze beloftes heeft niemand iets, wel aan een partij die staat voor een bereikbaar, veilig en ondernemend Velsen. Zonder poespas. Zonder getrut.

Die partij is de VVD Velsen.

Download het VVD Velsen verkiezingsprogramma 'Gewoon doen.'

Gewoon doen.